Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Betalingsregeling

U kunt een betalingsregeling met ons afspreken. Bijvoorbeeld als u de huur niet op tijd kunt betalen. Wilt u een betalingsregeling? Neem dan contact met ons op. We spreken graag een regeling af die past bij uw situatie.

Ik woon in Place2BU. Ik kan de huur niet betalen. Wat kan ik doen?

Neem contact met ons op. Wij denken graag met je mee.

Ik heb mijn huur opgezegd, maar er staat nog een huurbetaling open. Kan ik een betalingsregeling afspreken?

Ja, u kunt een betalingsregeling met ons afspreken. Hiervoor zijn wel een aantal regels. Neem hierover contact met ons op.

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Een huurachterstand is natuurlijk vervelend. Betaal de achterstand zo snel mogelijk. Lukt dat niet, neem dan contact met ons op. 

U heeft een huurachterstand als de huur niet op de 1e van de maand binnen is. Betaalt u de huur op de 15e of 25e van elke maand via automatische incasso? Dan heeft u een achterstand als wij de huur niet op deze datum kunnen afschrijven.

Kan ik mijn huur later betalen?

U mag soms later betalen. Of u kunt een betalinsgregeling afspreken. Neem daarvoor contact met ons op.

Kan ik een betalingsregeling met jullie afspreken?

Dat hangt af van uw situatie. Neem gerust contact met ons op. Wij bekijken graag of een betalingsregeling bij uw situatie past.

Ik kan deze maand de betalingsregeling niet betalen. Wat nu?

Neem telefonisch contact met ons op via 030 - 880 33 00. U kunt een betalingsregeling meestal niet meer aanpassen. Wij kijken graag met u naar een oplossing.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten of stookkosten?

Kunt u het bedrag niet in 1 keer betalen? Neem dan contact met ons op. Misschien kunnen we een afspraak maken over de betaling.

Welke termijnen van mijn betalingsregeling heb ik nog open staan?

U kunt uw betalingsregeling inzien als u inlogt via Mijn Mitros.