Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Lift

In veel flats zitten liften. Het onderhoud aan de liften doen wij niet zelf. In de lift vindt u altijd een sticker met contactgegevens van het bedrijf dat de lift onderhoudt.

Wie kan ik bellen bij een storing aan de lift?

U kunt ons bellen via 030 - 880 33 00. Wij nemen contact op met het bedrijf dat de lift onderhoudt. Zij komen dan zo snel mogelijk langs. Als u inlogt op Mijn Mitros kunt u zien of de liftstoring al aan ons is doorgegeven. Kijkt u hiervoor bij 'Mijn Berichten' onderaan de pagina.

Wat moet ik doen als er iemand vastzit in de lift?

U kunt ons bellen via 030 - 880 33 00. Wij nemen contact op met het bedrijf dat de lift onderhoudt. Zij komen dan zo snel mogelijk langs. Daarnaast hebben alle liften een alarmknop. Houd deze knop minimaal 5 seconden ingedrukt en u krijgt direct contact met het bedrijf dat de lift onderhoudt.

Komen jullie langs voor onderhoud aan de liften?

Wij komen niet zelf. Een liftbedrijf doet het onderhoud voor ons. Iemand van dit bedrijf komt regelmatig langs voor onderhoud. Op of naast de lift zit een sticker van het bedrijf dat de lift onderhoudt. Daarop vindt u ook de contactgegevens van dit bedrijf.

Ik wil gebruik maken van de kleine lift. Wat kan ik doen?

Wilt u gebruik maken van de kleine lift? Neem dan contact met ons op. Uw buurtbeheerder neemt uw verzoek in behandeling.