Wat is het bankrekeningnummer van Mitros?
Algemeen
U kunt de huur aan ons overmaken op NL28INGB0668690550. Vermeld hierbij:
- uw klantnummer
- uw adres
- de maand waarvoor u betaalt
Op donderdag 26 mei (Hemelvaartsdag) zijn wij gesloten. Op vrijdag 27 mei is onze balie gesloten, maar kunt u ons wel bereiken via de chat, WhatsApp en telefoon.
Als huurder van Mitros betaalt u elke maand huur. In uw huurcontract staat dat u altijd voor de 1e van de maand uw huur betaalt. Bijvoorbeeld: U betaalt de huur van juni op 31 mei of eerder. U kunt dit op verschillende manieren doen. De gemakkelijkste manier voor u en voor ons is betalen via een automatische afschrijving.
U kunt de huur aan ons overmaken op NL28INGB0668690550. Vermeld hierbij:
Een wijziging in het bewind moet altijd schriftelijk worden doorgegeven door de bewindvoerder. U kunt dit aan ons doorgeven via klantenadministratie@mitros.nl
U mag het bedrag van de 1e huur overmaken naar Mitros. U krijgt deze beginnota samen met uw huurcontract toegestuurd per e-mail.
Wij denken graag met u mee. Misschien kunnen wij u helpen. We stellen u daarom eerst een aantal vragen in het stappenplan hieronder. Klik aan wat voor u van toepassing is en u vindt het passende antwoord.
Het komt voor dat u het huurbedrag naar ons hebt overgemaakt en u van ons een herinneringsbrief ontvangt.
Houd er rekening mee dat de bank een aantal dagen nodig heeft om uw betaling te verwerken. Wij zien uw betaling daarom later in ons systeem dan de datum van uw betaling. Uw betaling en de herinneringsbrief kruisen elkaar. Kijkt u op Mijn Mitros of uw betaling bij ons is verwerkt.
Wij sturen u een herinneringsbrief als het huurbedrag nog niet bij ons binnen is voor de afgesproken datum. De huur moet op de 1e van de maand bij ons binnen zijn.
Het kan zijn dat er met u andere afspraken zijn gemaakt. Dan geldt dat u de huur vóór de afgesproken datum van maand betaalt.
Ja, dat mag. Vermeld bij de overboeking even de maanden waarvoor u huur betaalt.
Neem contact met ons op. Wij kijken of uw betaling is verwerkt. Zo niet, dan kijken we of we uw betaling kunnen vinden.
Hiervoor hebben wij de volgende informatie van u nodig:
U kunt dit doorgeven door deze informatie toe te sturen. Dit mag ook een afschrift van uw bank zijn. Vul hiervoor het contactformulier in.
Nee, dat mag niet. U moet de huur vóór de 1e van de maand betalen. Lukt dit niet? Neem dan contact met ons op.
Dat hangt af van uw situatie. Klik hieronder op de situatie die voor u geldt.
Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.
Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.
WhatsApp ons