Huuraanpassing

Veel gevraagd over Huuraanpassing

Ik heb moeite met het betalen van de huur. Wat kan ik doen?

Wij denken graag met u mee. Misschien kunnen wij u helpen. We stellen u daarom eerst een aantal vragen in het stappenplan hieronder. Klik aan wat voor u van toepassing is en u vindt het passende antwoord.

In welke gevallen verhoogt Mitros mijn huur?

De huur kan om verschillende redenen verhoogd worden. Bijvoorbeeld bij:

  • de jaarlijkse huurverhoging;
  • na een afrekening van de service- of stookkosten;
  • projectwerkzaamheden of renovatie;
  • Individuele Woning Verbetering (IWV). Zoals isolatieglas of centrale verwarming.

In welke gevallen verlaagt Mitros mijn huur?

In sommige gevallen verlagen wij uw huur. Hieronder leest u per geval wat er mogelijk is: 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat met ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons