Klacht over Mitros

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplosten? Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten! 

Heeft u last van een buurtbewoner? Kijk dan hier hoe u dat het beste op kunt lossen of een melding kunt maken.

Veel gevraagd over Klacht over Mitros

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over Mitros. Wij vinden het fijn als u ons belt, zodat wij u misschien meteen kunnen helpen. U kunt een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. Na ontvangst van dit formulier nemen wij binnen 3 werkdagen contact met u op. 

Heeft u een klacht over een buurtbewoner? Deze kunt u indienen via het formulier overlast melden

Ik heb een klacht over een medewerker van jullie. Wat kan ik doen?

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. Wij vinden het fijn als u ons belt, zodat wij u misschien meteen kunnen helpen. U kunt een officiële klacht indienen via het klachtenformulier. Na ontvangst van dit formulier nemen wij binnen 3 werkdagen contact met u op.

Heeft u een klacht over een buurtbewoner? Deze kunt u indienen via het formulier overlast melden

Ik heb een klacht over het toewijzen van woningen. Wat kan ik doen?

Bespreek uw klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u het klachtenformulier invullen op de website van Woningnet. Vermeld in de brief altijd uw registratienummer van WoningNet en uw huidige (post)adres.

Ik ben niet tevreden over het antwoord op mijn klacht. Wat kan ik doen?

Heeft u antwoord gekregen van Mitros op uw (schriftelijke) klacht? Bent u hier niet tevreden over of wacht u al langer dan een maand op een reactie? U kunt uw klacht dan melden bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (KWRU). Meer informatie vindt u op de website van de Klachtencommissie.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat met ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons