Naamplaatje

Bij de woongebouwen van Mitros ziet u naamplaatjes bij de entree en bij de voordeur. Wilt u weten of u als (nieuwe) huurder in aanmerking komt voor een nieuw naamplaatje? Kijk dan in de vragen hieronder.

Veel gevraagd over Naamplaatje

Kan ik een naamplaatje krijgen?

Woont u in een flat of portiekwoning met bellenbord?

U krijgt een naamplaatje van Mitros bij een nieuw contract als u daar voor kiest. Of na een grote renovatie waarbij het portiek is aangepakt. U krijgt een naamplaatje voor bij het bellenbord.
Woont u al bij Mitros? En hebt u geen naamplaatje gekregen of u wilt een andere naam op het plaatje? Dan kunt hier uw naamplaatje aanvragen. Binnen een paar weken plaatsen wij het naamplaatje.

Let op: Mitros neemt alleen aanvragen in behandeling, als er daadwerkelijk een bellenbord hangt met naamplaatjes.

Woont u in een eengezinswoning?

Bij woningen waar de voordeur zich aan de straat bevindt verzorgt Mitros momenteel geen naambordjes.
U mag dus zelf naar eigen wens een naambordje plaatsen. U kunt een naamplaatje bijvoorbeeld bestellen bij een slotenmaker. 

Kan ik een nieuw naamplaatje krijgen als de naam niet meer klopt?

Ja, dat kan. U kunt hier een nieuw naamplaatje aanvragen. Dit geldt alleen voor bewoners van een flat- of portiekwoning met een bellenbord in de algemene ruimte. 

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons