Onderzoek naar de kwaliteit van onze dienstverlening

Mitros laat uw klanttevredenheid over haar dienstverlening meten door KWH. KWH staat voor het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH). Maandelijks worden er door KWH online en telefonisch enquêtes afgenomen bij onze nieuwe en vertrokken huurders en bij huurders waar een reparatieverzoek of planmatig onderhoud is afgerond.

KWH verwerkt uw antwoorden volgens AVG-afspraken

De onderzoeksresultaten verwerkt KWH met zorg en alle onderzoeken voldoen aan de AVG-afspraken. Bij het invullen van de enquêtes kunt u ervoor kiezen om deze anoniem in te vullen. Met de onderzoeksresultaten kan Mitros haar dienstverlening en betrokkenheid met u als huurder blijvend verbeteren. Alle onderzoeksresultaten worden getoetst door de Commissie Kwaliteitsverklaringen (CKV).

Meer informatie over privacy en AVG vindt u hier.

Veel gevraagd over Onderzoek naar de kwaliteit van onze dienstverlening

Wat is KWH?

KWH staat voor Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector. KWH doet onderzoek naar de waardering van huurders over de dienstverlening van hun corporatie.

Ik ben benaderd door KWH. Klopt dit?

U bent mogelijk gebeld door KWH. Ook kunt u een e-mail van KWH ontvangen. KWH staat voor Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector. Het kwaliteitscentrum onderzoekt hoe tevreden u bent over de dienstverlening en betrokkenheid van Mitros. Mitros leert van uw mening. U hoeft niet mee te doen met het onderzoek. We stellen het natuurlijk wel op prijs. Zo proberen wij onze dienstverlening steeds aan te passen en te verbeteren.

Voor het onderzoek kunt u gebeld worden door de volgende mobiele telefoonnummers:

  • 06 821 226 74
  • 06 829 362 55
  • 06 829 617 69
  • 06 823 423 14
  • 06 829 377 84
  • 06 829 628 67
  • 06 823 540 35
  • 06 829 514 75
  • 06 829 640 40
  • 06 823 569 42
  • 06 829 555 40
  • 06 829 657 68
  • 06 823 615 68
  • 06 829 565 00
  • 06 829 591 58
  • 06 829 598 69
  • 06 828 967 41
  • 06 828 966 39
  • 06 828 832 74
  • 06 828 778 01
  • 06 829 565 00
  • 06 828 973 96
  • 06 828 955 27
  • 06 828 948 90
  • 020 520 72 07

Wanneer krijgt een woningcorporatie het keurmerk KWH-Huurlabel?

Zijn huurders tevreden? Dan komt een corporatie in aanmerking voor een keurmerk: het KWH-Huurlabel. Een onafhankelijke commissie bepaalt dit. Corporaties die het keurmerk hebben, blijven de waardering van hun huurders over de dienstverlening onderzoeken. Als de waardering voor de dienstverlening niet meer voldoende is, dan kan een corporatie het keurmerk ook weer kwijtraken. Zo kunt u er zeker van zijn dat een corporatie met het keurmerk KWH-Huurlabel goede dienstverlening biedt. Zodat u zorgeloos kunt huren.

Ik ben niet tevreden over Mitros. Wat kan ik doen?

Bent u niet tevreden over Mitros? Laat het ons dan weten. U kunt hier uw klacht indienen. Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op. Natuurlijk mag u ons ook bellen. Als het mogelijk is, proberen wij meteen met u naar een oplossing te zoeken.

U kunt met uw klacht niet terecht bij Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH)
KWH bemiddelt niet tussen u en Mitros. Wanneer veel huurders niet tevreden zijn over ons, dan blijkt dit uit de onderzoeken die KWH uitvoert naar de kwaliteit van de dienstverlening.

Waar vindt u meer informatie als u een klacht heeft?
Organisaties waar u meer informatie kunt krijgen zijn onder andere:

Ook kunt u terecht bij lokale huurdersverenigingen of bewonerscommissies.

Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op.

  • Chat ons

    Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.

  • WhatsApp

    Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.

    WhatsApp ons