Planmatig onderhoud

Veel gevraagd over Planmatig onderhoud

Ik heb bericht gekregen dat een bedrijf namens Mitros komt voor onderhoud aan mijn woning. Klopt dit?

Neem altijd contact met ons op als u twijfelt. Wij kunnen u vertellen of het klopt of niet.

Wat is planmatig onderhoud?

Wij onderhouden de buitenzijde van de woning, bijvoorbeeld het schilderwerk van kozijnen en deuren, het vervangen van dakbedekking en het schoonmaken van gevels. Ook het onderhoud van installaties in de woning en het gebouw, zoals cv-ketels en liften worden door ons uitgevoerd. U wordt op tijd geinformeerd over de uitvoering van werkzaamheden. 

Er is een aannemer bij mij aan de deur (geweest). Hoe weet ik dat deze persoon namens jullie langskomt?

U krijgt altijd van tevoren een brief als wij onderzoek doen in uw woning of wijk. Vaak hebben onze medewerkers of aannemers deze brief bij zich. Hier kunt u om vragen. U kunt ook altijd vragen om legitimatie. Vertrouwt u het niet? Neemt u dan meteen contact met ons op via 030 - 880 33 00.

Moet ik betalen voor planmatig onderhoud?

Wij voeren het onderhoud aan de buitenzijde van de woning, de woning en installaties uit, zonder dat hiervoor apart betaald hoeft te worden. Dit onderhoud is voor rekening van Mitros.

Wanneer wordt er schilderwerk aan mijn woning uitgevoerd?

Uw woning is gemiddeld om de 7 jaar aan de beurt voor planmatig onderhoud, zoals schilderwerkzaamheden. Wilt u meer weten oover een aankomend onderhoudsproject? Neemt u dan contact met ons op.