Wanneer komt de schoonmaker in ons woongebouw?
Algemeen
Dat ziet u op het schoonmaakrooster. Dit rooster hangt in de centrale hal van uw woongebouw.
Wij willen graag dat het gebouw waar u woont goed onderhouden is. En dat het er netjes uitziet. U kunt als bewoners zelf de portiek schoonhouden. Of u laat dit doen door een schoonmaakbedrijf. U kunt hiervoor een schoonmaakverzoek aanvragen via de knop hiernaast. Heeft u hier vragen of opmerkingen over? Dan kunt u bij uw buurtbeheerder terecht.
Dat ziet u op het schoonmaakrooster. Dit rooster hangt in de centrale hal van uw woongebouw.
U kunt uw melding doorgeven aan uw buurtbeheerder.
Ja, dat kan als 70% van alle huurders in uw gebouw dat ook wil. U gaat dan wel extra servicekosten betalen. De wijkconsulent in uw wijk kan u informeren over de mogelijkheden en de procedure. Neemt u hiervoor contact met ons op.
Ruikt het in de algemene ruimte naar een rioollucht?
Neemt u dan contact op met de Riool Reinigingsservice via 030 - 248 26 00.
Komt de stank van afval of vuilnis? Of is de algemene ruimte erg vies?
Neem dan contact op met uw buurtbeheerder.
Dit verschilt per woongebouw. Uw buurtbeheerder weet of bij uw woongebouw de ramen worden gewassen én hoe vaak dit per jaar wordt gedaan. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Neem contact op met uw buurtbeheerder. Hij of zij pakt dit daarna samen met het schoonmaakbedrijf verder op.
Ja dat kan, geef dit door aan de buurtbeheerder. De buurtbeheerder beoordeelt of dit nodig is.
Stel uw vraag via de chat rechtsonder op deze website en u krijgt op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur binnen 2 minuten antwoord.
Stuur ons een bericht op 06 23 82 44 84. Wij helpen u binnen 2 minuten op werkdagen tussen 8.30 uur - 17.00 uur.
WhatsApp ons