Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Coronanieuws: onze maatregelen op een rij


Hier leest u het laatste nieuws over de coronamaatregelen van Mitros.

Extra maatregelen bij reparaties


U kunt hier een reparatie melden. Komen we bij u langs? Houd u zich dan aan deze regels om de medewerkers van Mitros veilig bij u te laten werken tijdens de coronacrisis. Komen we niet bij u langs? Dan kunnen we misschien wel het materiaal leveren dat u nodig heeft om zelf de reparatie te doen. Voor een noodgeval/spoedreparatie kunt u altijd bellen naar: 030 880 33 00. Ook buiten kantoortijden.

Coronavirus en de richtlijnen van Mitros


Mitros volgt het advies van het RIVM. We nemen preventieve maatregelen om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen. We willen het besmettingsgevaar zoveel mogelijk beperken. We zetten onze maatregelen voor u op een rij. Lees meer

Uitstel van huurbetaling particuliere en zakelijke huurders


Wij helpen zakelijke huurders die bij ons een bedrijfs-, kantoor of winkelruimte huren graag door deze moeilijke periode heen. Daarom bieden we een regeling aan om de betaling van het huurgeld voor 1 tot 3 maanden uit te stellen. Huur je een woning van Mitros en ben je in financiële problemen gekomen door het coronavirus? Dan vragen wij je om eerst een aanvraag te doen bij de gemeente. Lees meer 

Zorg nodig?


Kun je voorlopig niet naar buiten? Dan is het goed om hulp in te schakelen. Is er iemand die boodschappen voor je doet, je hond uitlaat of een luisterend oor biedt? Je staat er niet alleen voor. Er zijn betrouwbare organisaties die je kunt bellen. Lees meer