Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Nieuwe homepagina & Mijn Mitros

De website van Mitros is vernieuwd! Zo hebben wij bijvoorbeeld een nieuwe Mijn Mitros-omgeving. Dit is de online plek waar u allerlei zaken over uw woning zelf regelt. Denk aan het inzien van afspraken, bekijken van betalingen of het wijzigen van uw gegevens. Mijn Mitros is makkelijk te bereiken via de website en nu een stuk overzichtelijker geworden.

Waarom een account?

  • Alle informatie overzichtelijk en op één plek
  • Makkelijk een reparatie melden en bekijken wanneer iemand langskomt
  • Snel (contract)gegevens inzien en wijzigen
  • Betalingen bekijken en uw huur betalen
  • Direct toestemming vragen voor aanpassingen die u in de woning wilt doen
  • Contact opnemen met de juiste afdeling via het contactformulier

Hoe maakt u een account aan?

Als uw bankrekeningnummer bij ons bekend is, kunt u direct een account aanmaken. U voert namelijk de laatste 5 cijfers van uw rekeningnummer in om uw account aan te maken. Na het invullen van het formulier ontvangt u direct een activatielink per mail, deze link is 7 dagen geldig. Een account aanmaken gaat dus erg snel!

Vragen?

Op onze website is erg veel informatie te vinden. U kunt uw vraag bijvoorbeeld makkelijk in de zoekbalk typen, om direct antwoord te krijgen. U kunt ons 24 uur per dag bereiken via https://www.mitros.nl/contact/

Vertaal deze pagina