Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Regel net als Mosi uw reparatie online

Lekt uw kraan of klemt uw voordeur? Sinds kort is het mogelijk om via www.mitros.nl een reparatie te regelen. U hoeft niet meer te bellen of langs te komen, maar maakt online direct een afspraak met de onderhoudsmonteur.

In november gingen bijna 500 huurders u voor. Zo ook Mosi, die een lek in haar badkamer had. “Het gaat sneller en makkelijker,” vertelt Mosi. “Ik hoefde niet eerst met Mitros te bellen. Ik bleef maar verven in de badkamer, maar de lekkage is nu al verholpen.”

Extra handig: u kunt ook een foto meesturen als u online een melding maakt. Zo weten onze monteurs meteen wat ze kunnen verwachten. En heeft u een afspraak gemaakt, maar komt het toch niet uit? In uw Mijn Mitros-account verzet u de afspraak. Nog geen account aangemaakt? Doe dit dan voor 17 december 2017 en maak kans op €250,-.