Naar hoofdnavigatiemenu Naar hoofdinhoud

Regel het snel

 

Veel zaken voor je woning kun je zelf online op deze website regelen. Via de homepagina meld je veel soorten reparaties of regel je bijvoorbeeld extra sleutels. 

  • Tik je aanvraag in de zoekbalk 

  • of klik op de gele knoppen

Met de gele knop ‘Reparatie melden/wijzigen’ op de homepage kun je een reparatie melden. Doe dit door in te loggen met je postcode en huisnummer of met je Mijn Mitros-account. Vervolgens kun je aangeven wat er kapot is in je woning.

 

Regel je woonzaken snel op Mitros.nl

Zelf je woonzaken regelen gaat nog makkelijker met een Mijn Mitros-account. Mijn Mitros is je persoonlijke online plek waar je je informatie over je woonzaken overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

  • Heb je al een account? Log dan hier in bij Mijn Mitros.
  • Heb je nog geen Mijn Mitros-account? Dan kun je hier een account aanmaken.

Als je bankrekeningnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn, dan kun je direct een account aanmaken. Zijn jouw bankrekeningnummer en e-mailadres nog niet bij ons bekend? Stuur dan een chat tussen 9.00 en 17.00 uur om de gegevens aan ons door te geven, daarna kun je snel je account aanmaken. 


Voordelen van een Mijn Mitros-account

  • Alle informatie overzichtelijk op één plek
  • Makkelijk een reparatie melden en bekijken wanneer de monteur langskomt
  • Snel (contract)gegevens inzien en wijzigen
  • Betalingen bekijken en huur betalen met iDeal
  • Direct toestemming vragen voor aanpassingen die je in de woning wilt doen

 

 Maak snel je account aan op Mitros.nl

Vertaal deze pagina